Dubai utazás felejthetetlen élményekkel!

Szponzorált tartalom

Dubai utazás

Egy izgalmas és felejthetetlen utazásban volt részünk, amikor Dubaiban voltunk nyaralni. A szervezett utazás alatt felfedeztük az emírségek lenyűgöző városának csodáit és látványosságait. Az Activity Assistance gondoskodott róla, hogy mindenünk meglegyen, beleértve a szállást, az ellátást és a programokat természetesen. Való igaz, akár még tovább is maradhattunk volna, annyira izgalmas volt az egész nyaralásunk. Az egyedülálló Dubai élményei a mai napig a legszebb emlékeink részét képezik, ezekről szeretnék egy kicsit részletesebben írni, hogy aki Dubaiba látogat, az mire számíthat.

A Dubai utazás kapcsán mindent megszerveztek nekünk, tehát a lazítás és ámuldozás mellett csak annyi dolgunk volt, hogy jól érezzük magunkat. Kihagyhatatlan a Burj Khalifa, ami a világ legmagasabb épülete. Az emelkedő panoráma lifttel egy pillanat alatt a 148. emeletre emelkedtünk, ahonnan lenyűgöző kilátás nyílt a városra és a Perzsa-öbölre. Az este a Dubai fontain show-nél töltöttük, ahol a víz és fény játéka lenyűgözően táncolt a modern zene ritmusára.

Sétáltunk az óváros szűk sikátorain, ahol az illatos fűszerek és színes bazárok kínálata elbűvölt bennünket. Ami igazán lenyűgözött minket az, hogy az ember nem is gondolná, de sivatagi körülmények között is remek szórakozási lehetőségekre lelhetünk. A Dubai utazás során sivatagi kalandok is vártak ránk, a túra során hatalmas terepjárókkal keltünk át a homokdűnék között. A sivatagi túra részeként tevegelés, snowboardozás a lejtőkön, quadozás, rallyzás a dűnéken, hennafestés, tradicionális vacsora és show műsor is a programterv része volt.

A Dubai Mall-ban is eltöltöttünk egy kis időt, ahol nemcsak vásároltunk, de ámulva néztük a hatalmas akváriumot és a világhírű Dubai Mall vízi világát is. Palm Jumeirah szigete szintén egy helyi jellegzetesség, ahol luxus hotel komplexumok és privát strandok várják a látogatókat. Élmény volt sétálni a mesterséges szigeten és megcsodálni a Dubai ikonikus Palm Atlantis szállodáját.

Abu Dhabi-ban ellátogattunk a lenyűgöző Sheikh Zayed-mecsetbe, a Ferrari World szórakoztató parkba és az Emirates Palace luxusszállodát is megcsodálhattuk. Hajókáztunk a Dubai Creek partján, miközben az éjszakai város fényei kápráztattak el bennünket

A hagyományos helyi építészet, kultúra keveredik a high-tech újdonságokkal, melyek elegye igazán lenyűgözővé tette Dubai nyaralásunkat. Amennyiben bárki el szeretne látogatni Dubaiba, annak ajánljuk figyelmébe az Activity Assistance kínálta Dubai utazás csomagjait, melyek három variációban elérhetőek, más és más árkategóriában elégítve ki a turisták igényeit..

Tele emlékekkel és élményekkel tértünk haza, úgyhogy ez a nyaralás igazán felejthetetlen volt számunkra. Dubai lenyűgöző városa, modern csodái és hagyományai örökre a szívünkben maradnak!